CONTENT RESEARCH

NA ZLECENIE

analiza źródłowa dla agencji i ekspertów
Home

Wykonujemy research na zlecenie dla agencji, firm, blogerów i specjalistów. Wyszukujemy i analizujemy materiały źródłowe, a następnie dostarczamy zsyntetyzowane informacje wraz z kompletną bibliografią.

W zależności od tematyki korzystamy z książek, publikacji eksperckich i popularnych, czasopism naukowych i branżowych, raportów, badań i analiz, nagrań audio i wideo oraz z innych wartościowych, wiarygodnych merytorycznie źródeł.

Research na zlecenie:

  • znacząco ułatwia i przyspiesza pisanie artykułów, raportów, esejów, e-booków, scenariuszy filmów i dowolnych innych tekstów,
  • pozwala zaoszczędzić czas potrzebny na wyszukanie i przestudiowanie informacji,
  • umożliwia przygotowanie treści we własnym stylu, co jest szczególnie ważne dla osób budujących markę osobistą.

Porozmawiajmy

Ewa Kudłacz-Orciuch

Chcesz rozwinąć blog lub portal, ale brakuje Ci czasu na regularne pisanie? Skontaktuj się ze mną już teraz, a powiem Ci, jak możemy wesprzeć Twoje działania.

Zadzwoń: 532 816 146

Napisz: kontakt@pressweb.com.pl

Research podstawowy

gdy piszesz zwykłe treści, np. artykuły blogowe, i chcesz, abyśmy przeanalizowali źródła w elementarnym zakresie

Research pogłębiony

gdy tworzysz wysokiej jakości treści i materiały eksperckie i potrzebujesz fachowej, głębokiej analizy źródeł

Research z redakcją

gdy chcesz, abyśmy przeanalizowali źródła, napisali tekst, przygotowali wykresy, ilustracje, ankiety etc.

Jak to działa?

Eksperci są w cenie. Silny trend business i personal brandingu sprawia, że coraz więcej osób pisze książki, tworzy e-booki oraz zakłada firmowe i osobiste strony internetowe, blogi, portale czy kanały społecznościowe. Pomagają one dzielić się wiedzą, budować markę osobistą i efektywniej pozyskiwać klientów.

Angażowanie społeczności poprzez wysokiej jakości content jest niezmiernie istotne, ale też wyjątkowo pracochłonne. Brak czasu na stworzenie kolejnej publikacji nierzadko powoduje, że ambitny plan nie ma szans rozwinąć skrzydeł. Ale w wielu przypadkach to nie pisanie jest kłopotem, lecz żmudne, długotrwałe zbieranie i analizowanie materiałów. Z pomocą przychodzi research na zlecenie, który pozwala pogodzić kilka kluczowych potrzeb.

Pisz w swoim stylu

Ważne dla: osób budujących markę osobistą, ekspertów, blogerów

To całkowicie zrozumiałe, że każdy, kto buduje własną markę, chce być w pełni wiarygodny i z tego powodu wzbrania się przed zlecaniem pisania tekstów innej osobie lub agencji. Niekiedy firmowanie swoim nazwiskiem treści, które w rzeczywistości tworzą zewnętrzni redaktorzy i freelancerzy, posługujący się różnymi stylami językowymi, może wywołać dysonans i doprowadzić do utraty reputacji. Lepiej zatem pisać samodzielnie – ale jest to czasochłonne.

Research na zlecenie rozwiązuje ten dylemat: szybkie dostarczenie niezbędnych informacji pozwala autorowi napisać tekst własnymi słowami, w charakterystyczny i niepowtarzalny dla każdego sposób.

Oszczędź do 75% czasu

Ważne dla: agencji, firm, ekspertów, blogerów

Proces tworzenia treści może zająć wiele godzin, a nawet dni – od znalezienia rzetelnych informacji, przez analizę i wyciągnięcie wniosków, aż po opracowanie szkicu tekstu i jego napisanie. Ale gdy ma się gotowe materiały źródłowe, świetny artykuł może powstać nawet w 1 czy 3 godziny! Wiemy o tym z własnego doświadczenia. Doskonale rozumiemy także, co tak naprawdę utrudnia wielu osobom rozwinięcie ich projektu bloga albo e-booka. Czas to pieniądz, dlatego często poświęca się go głównie na realizację bieżących zadań zawodowych i prywatnych. Tymczasem publikacje, które mają olbrzymią moc generowania konwersji i realnie wpływają na sprzedaż, leżą odłogiem, w sferze planów „na kiedyś”… Na szczęście można to zmienić.

Załóżmy, że na blogu firmowym są obecnie publikowane najwyżej dwa artykuły miesięcznie, których opracowanie zajmuje łącznie 16 godzin. Jeżeli dostarczymy gotowe, starannie opracowane materiały, te same teksty będzie można napisać w 2–6 godzin (zależnie od ich tematyki i stopnia skomplikowania zagadnienia). Prosty rachunek pokazuje, że skorzystanie z usługi researchu pozwala zyskać aż 10–14 godzin! Można wykorzystać je na przyjemności lub poświęcić na napisanie kilku dodatkowych artykułów i dzięki temu jeszcze szybciej rozkręcić blog.

Publikuj regularnie jakościowe treści

Ważne dla: agencji, firm, ekspertów, blogerów

Publikowanie tekstów, np. na blogu firmowym, to relatywnie najtańsza i wyjątkowo skuteczna metoda długotrwałej promocji. Google podpowiada, jakie zmienne powinno się wziąć pod uwagę, by algorytmy wyszukiwarki lepiej oceniały wpisy, a tym samym gwarantowały wyższe pozycjonowanie strony. Liczą się m.in. objętość treści, nasycenie słowami kluczowymi, linkowanie, a w szczególności wysoka jakość merytoryczna i regularne publikowanie. Dwa ostatnie czynniki są najważniejsze i… najczęściej zaniedbywane. Wynika to nie tyle z uporczywej ignorancji, ile – ponownie – z braku czasu.

Chęć regularnego publikowania sprawia niekiedy, że nie poświęca się uwagi jakości tekstu, pisze się cokolwiek, byle tylko poinformować odbiorców o nowym artykule, utrzymać z nimi kontakt i zachęcić do wejścia na stronę, a więc może także do zakupu. Jednak słaby artykuł nie utrzyma potencjalnego klienta na stronie, czyli w ogóle nie spełni swojej funkcji. Nie ma sensu publikować czegokolwiek, bylejakości naprawdę warto powiedzieć: „Nie!”. Z kolei gdy priorytetem jest dla nas merytoryka tekstu, to wielce prawdopodobne, że publikujemy nieregularnie, rzadko, wręcz sporadycznie, bo mnóstwo czasu przeznaczamy na rzetelne opracowanie każdego tematu. W konsekwencji algorytmy Google mogą mieć co do naszej strony wątpliwości – niby wartościowa, ale mało aktywna raczej nie zasłuży sobie na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Ideałem byłoby zatem połączenie regularności publikacji z wysoką jakością treści. Research na zlecenie i tym razem przychodzi w sukurs. Pozwala tworzyć teksty szybciej, sprawniej, w większej ilości, z zachowaniem optymalnego harmonogramu publikacji i troską o wartość merytoryczną.

Współpraca

Zawsze w doborowym towarzystwie