copywriting wizerunkowy & sprzedażowy

skuteczne treści marketingowe
testm

Masz 50 milisekund. Tylko tyle potrzebuje internauta, by ocenić stronę WWW. Nawet mrugnięcie oka trwa dłużej, bo 400 ms! Badania przeprowadzone przez Google i naukowców z Carleton University uświadamiają, jak mało czasu mamy, by wywołać dobre pierwsze wrażenie i osiągnąć najważniejszy cel biznesowy: zwrócić uwagę, zainteresować ofertą, wzbudzić pożądanie, doprowadzić do zakupu i usatysfakcjonować klienta.

Tym, co na pierwszy rzut oka zatrzymuje klientów na stronie, jest ładna grafika. Ostatecznie jednak to treści okazują się kluczem do ich rozumów i serc. Aby tam dotrzeć, kreatywny, dobry copywriting sięga po najlepsze techniki perswazji, sprzedaży, psychologii i kognitywistyki. Dzięki temu treści budzą ciekawość, a także odwołują się do emocji i pragnień, co skłania klienta do podjęcia działania, na którym najbardziej nam zależy.

Teksty na WWW

Opisy produktów

Teksty publikacji

Opisy SEO

183% w 1 rok

Tak niesamowity wynik wzrostu sprzedaży osiągnął jeden z Klientów Press&Web dzięki tekstom marketingowym, które opracowałam na jego stronę WWW. Zmianę treści wsparł odświeżony branding i nowy layout witryny, a następnie także intensyfikacja działań content i e-mail marketingowych oraz aktywności w social media.

wybrane realizacje

pocapoca
Boiron
Nutricia

skuteczna treść to efektywny biznes

Ulepsz swoje teksty marketingowe, i przekonaj się, jak korzystnie Twoja decyzja wpłynie na wzrost sprzedaży i klientów!

Nietrudno zgadnąć, że teksty wizerunkowe i sprzedażowe to podstawowe narzędzie biznesowe, od którego jakości w dużej mierze zależy sukces na rynku. Po analizie potrzeb, celów i grupy docelowej Twojej firmy napiszę teksty marketingowe nastawione na realny efekt – perfekcyjnie dopasowane do wizerunku i stylu komunikacji marki, dostosowane do preferencji klientów, wartościowe merytorycznie, unikatowe (algorytmy Google promują strony wypełnione niepowtarzalną treścią), skuteczne sprzedażowo i zoptymalizowane pod pozycjonowanie (SEO).

Tworzę teksty marketingowe do takich materiałów, jak:

  • strona WWW (strona główna i podstrony informacyjne, np. O firmie, Oferta i inne; opisy SEO),
  • sklep internetowy (opisy produktów; opisy kategorii; podstrony informacyjne, np. O firmie, Oferta, Jak kupować? i inne),
  • newslettery,
  • publikacje biznesowe: ulotka, broszura, biuletyn, oferta, katalog, raport, plakat reklamowy i innych.

akademia press&web

Czy digital publishing to przyszlosc

Czy digital publishing to przyszłość?

Skłamałabym, gdybym na tytułowe pytanie odpowiedziała przecząco. Chociaż nie jesteśmy jeszcze świadkami wielkiej rewolucji prasy w kierunku digital, to niewątpliwie…

informacje o współpracy

język i styl

Teksty marketingowe powstają w języku polskim. Dodatkowo możliwe jest tłumaczenie na j. angielski, niemiecki, szwedzki, rosyjski i inne.

Teksty wizerunkowe i sprzedażowe, opisy produktów i teksty SEO są pisane językiem korzyści, w stylu formalnym lub półformalnym, adekwatnym do stylu komunikacji i wizji marki.

obszary specjalizacji

Specjalizuję się w pisaniu treści z obszaru dowolnych usług biznesowych i sprzedaży. Piszę teksty na strony WWW, do e-sklepów i publikacji firmowych.

W przypadku specjalistycznych gałęzi biznesu teksty powstają w porozumieniu z ekspertami firmy.

jakość merytoryczna

Pisząc, wykorzystuję wiedzę merytoryczną i wskazówki dostarczone przez firmę. W określonych przypadkach sięgam po dodatkowe informacje z publikacji popularnych i/lub eksperckich.

Proces pisania tekstów poprzedza poszukiwanie inspiracji i tworzenie koncepcji treści, które wspólnie uzgadniamy, a także skrupulatny research materiałów źródłowych wraz z analizą i syntezą zgromadzonych danych.

korekta i redakcja

Gotowy i zaakceptowany tekst jest weryfikowany przez zawodowego korektora, co gwarantuje jego pełną poprawność językową i zgodność z najnowszymi zasadami pisowni. Koszt korekty i redakcji jest wliczony w cenę usługi.

custom publishing

Wspieram usługi wydawniczo-reklamowe (digital i custom publishing) dla klientów z różnych branż. Tworzę treści publikacji, takich jak e-booki, czasopisma, magazyny wewnętrzne, magazyny internetowe (e-ziny) i publikacje firmowe (katalogi, oferty, prezentacje, broszury, white papers etc.). Mam pod ręką nowatorskie rozwiązania contentowe, stworzone na miarę potrzeb i możliwości małych i średnich firm oraz osób, dla których wydawanie publikacji stanowi istotny element personal brandingu. W ramach usługi dostarczam tylko teksty, nie wykonuję składu ani innych zadań związanych z przygotowaniem publikacji, ale oczywiście, w miarę kompetencji, służę dobrą radą i pomysłami. 

prawa autorskie

Zgodnie z warunkami współpracy każdy zakup produktów/usług objętych ochroną prawa autorskiego, jest tożsamy z przekazaniem przez Press&Web autorskich praw majątkowych/licencji wyłącznej do tekstów. Przekazanie praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie. Po opłaceniu usługi nabywasz prawo do umieszczenia tekstów na stronie WWW, w publikacji firmowej i dowolnym innym miejscu. Treści masz prawo wykorzystywać zgodnie z polami eksploatacji, na których doszło do przeniesienia praw autorskich (ich wykaz znajduje się w Regulaminie Press&Web, §2 Własność intelektualna, prawo autorskie i licencje).

od zapytania do gotowego tekstu

I. Brief

Wypełnij brief online lub napisz na adres: kontakt@pressweb.com.pl, by poznać możliwości współpracy.

II. Oferta

Wysyłam indywidualną ofertę wraz z cennikiem, szacowanym terminem realizacji, proponowanymi opcjami do wyboru i informacjami o warunkach współpracy.

III. Formalności

Po akceptacji oferty przesyłam fakturę proforma. Realizację zamówienia rozpoczynam po odnotowaniu wpłaty oraz otrzymaniu szczegółowych wytycznych, materiałów i innych informacji niezbędnych podczas pisania.

IV. Plan

Przygotowuję koncepcję i konspekt tekstu. Trwa burza mózgów, szukanie inspiracji, wymyślanie, kreowanie.

V. Rsearch

Wiedząc, jaki efekt chcemy wspólnie osiągnąć, wykonuję przegląd materiałów źródłowych, analizując ich merytorykę i stosowalność. Korzystam z wiedzy Twojej firmy i sięgam po rozmaite publikacje popularne i/lub eksperckie: czasopisma, książki, artykuły naukowe, dysertacje, raporty, wyniki badań, akty prawne, filmy, podcasty, webinary, artykuły prasowe i internetowe. Gromadzenie pomysłów i wiedzy, rozpatrywanie źródeł i selekcjonowanie informacji to najważniejsze, ale też najbardziej czaso-i pracochłonne zadania. Od ich zakresu i dokładności zależy jednak jakość tekstu, a także tempo „właściwej” pracy, czyli pisania.

VI. Kreacja treści

Piszę tekst. Jako że pisanie jest sztuką skracania, kilkukrotnie czytam treść, poprawiam ją, usuwam zbędne fragmenty, szlifuję każde zdanie, szukam synonimów i sposobu na to, jak przekazać każdą myśl jeszcze ciekawiej, zwięźlej i z większym polotem. Cyzeluję tekst aż do osiągnięcia ideału.

VII. Poprawki

Uzgadniamy i wdrażamy ewentualne zmiany i poprawki. Jeżeli na tym etapie nadal masz sugestie jakichś modyfikacji, oczywiście je uwzględniam. Omawiamy najlepsze rozwiązanie i końcową wersję treści. Przesyłam tekst do ponownej weryfikacji i czekam na Twoją ostateczną akceptację.

VIII. Korekta

Ostatecznie zaakceptowany tekst przekazuję do profesjonalnej redakcji i korekty. Dzięki temu treść jest w pełni poprawna językowo i zgodna z aktualnymi zasadami pisowni. Korekta to także czas na wyłapanie ewentualnych literówek i innych „kwiatków”, których my, po opatrzeniu się z tekstem, już nie dostrzegamy.

IX. Przekazanie gotowego pliku

Przesyłam gotowy tekst wraz z oświadczeniem o przekazaniu autorskich praw majątkowych i fakturą. Plik (.docx, .PDF) dostarczam mailowo lub, w przypadku stałej współpracy, jako link do pobrania dokumentu w Excelu na Dysku Google, na którym wspólnie pracujemy.

X. Wsparcie

Tekst gotowy, opublikowany, już pracuje na Twój biznesowy cel. Świetnie! Jeżeli masz pytania lub potrzebujesz wprowadzenia jeszcze jakichś zmian w treści – skontaktuj się ze mną, a chętnie pomogę.

rozmowa nic nie kosztuje

Skontaktuj się ze mną już teraz, a powiem Ci, jak dzięki przemyślanym treściom marketingowym w łatwy sposób osiągniesz wyższy poziom skuteczności sprzedażowej.

Zadzwoń: 532 816 146  Napisz: kontakt@pressweb.com.pl