CONTENT MARKETING PREMIUM

treści dla wymagających

Pracujemy według najwyższych standardów, dostarczając najlepsze treści. Artykuły tworzymy zgodnie ze sprawdzonymi praktykami content marketingowymi i dziennikarskimi, modelem AIDAS oraz Prawem prasowym, Kodeksem Etyki Dziennikarskiej i Kartą Etyczną Mediów.

Piszemy wartościowe artykuły do internetu i prasy, dzięki którym można poznać inny wymiar content marketingu i dostrzec jego niesamowitą, wieloaspektową skuteczność.

Stosujemy rozmaite gatunki publicystyczne, pisząc zarówno popularne artykuły blogowe, artykuły eksperckie, artykuły sponsorowane i informacje prasowe, jak również wywiady, eseje i reportaże.

Dbamy o przemyślaną strategię contentową, architekturę publikacji, plan medialny i profilowanie lingwistyczne, by połączyć cele biznesowe z oczekiwaniami odbiorców.

Wszystkie teksty poddajemy dodatkowo profesjonalnej redakcji i korekcie.

Troszczymy się o to, aby treści promujące firmy i kształtujące ich wizerunek były wiarygodne merytorycznie, oryginalne, w pełni poprawne językowo, zgodne z etosem medialnym, a także, by inspirowały do nawiązania długofalowej relacji z marką.

Artykuły tematyczne

Notki prasowe

Artykuły eksperckie

Wywiady

Artykuły sponsorowane

Dystrybucja treści

Eseje, reportaże

Obsługa reklamowa

Baza wiedzy

sprawdź możliwości współpracy i dowiedz się więcej o usługach
  • Artykuły piszemy w języku polskim. Dodatkowo oferujemy tłumaczenie na j. angielski, niemiecki, szwedzki, rosyjski i inne.
  • Artykuły, wpisy blogowe, eseje, reportaże, felietony – w zależności od ich rodzaju i tematyki – piszemy w stylu publicystyczno-dziennikarskim, popularnonaukowym lub naukowym, niekiedy także artystycznym (literackim) bądź osobistym. Artykuły sponsorowane piszemy w stylu publicystyczno-dziennikarskim albo popularnonaukowym, z uwzględnieniem elementów marketingowych. Notki prasowe piszemy w stylu dziennikarskim, specyficznym dla informacji prasowych. Wywiady tworzymy w stylu charakterystycznym dla miejsca ich publikacji, z uwzględnieniem osobowości rozmówcy i tematyki rozmowy.

Specjalizujemy się w pisaniu treści z obszaru usług biznesowych i sprzedaży, a także nauk humanistycznych, społecznych, przyrodniczych, rolniczych i leśnych, medycznych i nauk o zdrowiu oraz wybranych nauk technicznych i ekonomicznych.

Dotychczas stworzyliśmy publikacje z takich dziedzin wiedzy, jak między innymi:

Usługi biznesowe, sprzedaż (dowolna branża)
Reklama, marketing, zarządzanie
Kultura, antropologia kulturowa, etnologia, sztuka
Lotnictwo
Turystyka, krajoznawstwo
Technologie: elektronika (komputery, foto, telefony), aplikacje
Zdrowie (medycyna: wybrane dziedziny, żywienie, sport, psychologia)
Coaching (rozwój zawodowy i osobisty, hobby, doskonalenie)
Aranżacja wnętrz, architektura
Motoryzacja, kosmetologia, pszczelarstwo, pedagogika, historia i inne
Lifestyle, trendy, zjawiska społeczno-kulturowe
Prawo i finanse
Moda, uroda
  • Pisząc, wykorzystujemy dostępne publikacje popularne i/lub eksperckie: czasopisma, książki, dysertacje, raporty, wyniki badań, filmy, podcasty, webinary, artykuły prasowe i internetowe, zawsze wnikliwie sprawdzając jakość materiału źródłowego. W zależności od tematyki tekstu i indywidualnych ustaleń powołujemy się także na ustawy i rozporządzenia czy wypowiedzi ekspertów, np. specjalistów z Twojej firmy.
  • Proces tworzenia treści jest poprzedzony gruntownym, skrupulatnym researchem materiałów źródłowych, oceną ich przydatności oraz analizą i syntezą zgromadzonych danych.
  • W przypadku artykułów eksperckich zawarte w treści tezy i cytaty zawsze opatrujemy stosownymi przypisami bibliograficznymi. Zwyczajowo stosujemy harwadzki system przypisów z możliwością ustalenia indywidualnych warunków w tym zakresie.
  • Każdy artykuł piszemy zgodnie z najlepszymi praktykami content marketingowymi i etyką dziennikarską, by spełniał on reguły prawdy, obiektywizmu, uczciwości, szacunku i tolerancji, pierwszeństwa dobra odbiorcy, oddzielenia informacji od komentarza, wolności i odpowiedzialności.
  • Gotowy artykuł poddajemy profesjonalnej redakcji i korekcie językowej.
  • Porada: dokładamy wszelkich starań, aby artykuł był wiarygodny i rzetelnie prezentował dany temat. Firmy, z którymi współpracujemy, w określonych sytuacjach przekazują gotowe teksty do swoich działów technologicznych czy medycznych w celu przeprowadzenia weryfikacji merytorycznej. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności nanosimy stosowne poprawki.
  • Jeżeli w internecie/bibliotekach nie ma jeszcze żadnych/wystarczających informacji na zadany temat, prosimy o dostarczenie na nasz adres: kontakt@pressweb.com.pl materiałów źródłowych, które umożliwią stworzenie rzetelnego artykułu. W wybranych przypadkach, np. gdy do stworzenia tekstu konieczny jest dostęp do płatnej publikacji naukowej, zamówienie może wymagać dopłaty – w takiej sytuacji zawsze informujemy o wysokości ewentualnego dodatkowego kosztu i indywidualnie uzgadniamy dalsze kroki.

Gotowe artykuły można opublikować na swojej stronie firmowej, blogu, portalu czy w magazynie firmowym (owned media), jak również na portalach i blogach zewnętrznych oraz w prasie (paid media).

Obsługę publikacji można zrealizować samodzielnie lub powierzyć nam. Obsługujemy blogi firmowe/biura prasowe postawione na:

  • WordPress, w tym z wtyczką WPBakery Page Builder (Visual Composer),
  • Shoper, Shoplo,
  • Prowly, Atavist, biuroprasowe.pl (WhitePress),
  • innych stronach ze standardowym systemem publikacji wpisów.

W przypadku kompleksowej usługi:

  • piszemy artykuł,
  • publikujemy artykuł wraz ze zdjęciem/zdjęciami na wskazanej stronie WWW, np. blogu,
  • formatujemy style, dodajemy tagi, umieszczamy opis SEO (opcjonalnie), ustalamy datę publikacji (bieżąca data lub wpis planowany na określony dzień i godzinę),
  • na stronach z WPBakery Page Builder opcjonalnie ustalamy marginesy, tworzymy galerie zdjęć, dodajemy filmy (np. embed z YouTube) i zamieszczamy inne elementy tekstowe, produktowe, social media etc.

Doskonale rozumiemy, że chcesz mieć absolutną pewność co do jakości zamawianych treści.

Wybrane przykładowe teksty naszego autorstwa można zobaczyć w portfolio.

Na indywidualne zamówienie, przed podjęciem ewentualnej współpracy, możemy napisać próbkę tekstu (usługa odpłatna).

Aby otrzymać ofertę, wypełnij formularz zamówienia online (brief).

Jak wykorzystać content marketing w pozyskiwaniu klientów i zwiększaniu sprzedaży? Jakie formy treści wybrać i gdzie je publikować? Kiedy można spodziewać się efektów? Porozmawiajmy, a żadne Twoje pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!

Ewa Kudłacz-Orciuch

Zadzwoń: 532 816 146

Napisz: kontakt@pressweb.com.pl

Współpraca

Zawsze w doborowym towarzystwie